INFORMACJA DOTYCZĄCA SKŁADANIA WNIOSKÓW SUSZOWYCH
W dniu 24.07.2019r. IUNG Puławy opublikował raport w sprawie wystąpienia na terenie Gminy Skaryszew niekorzystnych warunków atmosferycznych (suszy).
W związku z powyższym Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew informuje, że rolnicy i producenci rolni, u których wystąpiły szkody w uprawach na I kat. gleby (gleba lekka piaszczysta) w zbożach jarych i ozimych, kukurydza na ziarno i kiszonkę, rośliny strączkowe, mogą składać wnioski o szacowanie strat w terminie do dnia 2 sierpnia 2019.
Do wniosku należy dołączyć następujące informacje:
• wykaz działek deklarowanych do płatności bezpośredniej na bieżący rok,
• kopie zgłoszenia do Systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt
• (IRZ) lub kserokopie księgi stada lub paszportu.
Przy wypełnianiu wniosku należy pamiętać, aby powierzchnia zgłoszonych strat była zgodna z powierzchnią zgłoszoną do ARiMR względem dopłat bezpośrednich.
Wnioski należy składać przed zbiorem upraw. Szacowaniu podlegać będą tylko uprawy objęte suszą zgodnie z prowadzonym monitoringiem suszy i nieskoszone.
Wnioski można pobrać na stronie internetowej UMiG w Skarszewie www.skaryszew.pl w zakładce aktualności lub bezpośrednio w pokoju nr 11 UMiG w Skarszewie w godzinach pracy Urzędu.
Wszelkich informacji można uzyskać w pokoju nr 11, bądź pod nr tel. 48 6103089 wew. 111.
Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew
/-/
Dariusz Piątek